سؤالات کاربران
کافیست در صفحه ی نخست قسمت بالا، سمت چپ گزینه ی ورود/ثبتنام را انتخاب کنید و با وارد نمودن شماره همراه خود به راحتی حساب کاربری خود را ایجاد نمایید.
پس از ورود به حساب کاربری خود با انتخاب مشاور مورد نظر و زدن دکمه ی مشاوره ی تلفنی یا تصویری درگاه پرداخت و افزایش موجودی برای شما باز میشود و به راحتی میتوانید حساب کاربری خود را شارژ نمایید.
پس از ایجاد حساب کاربری در سایت و شارژ این حساب با زدن دکمهی تماس، بورسکست بلافاصله با تلفن شما تماس میگیرد و مشاور مورد نظر را به شما وصل میکند.
خیر پس از زدن دکمهی تماس، بورسکست با شما تماس میگیرد و مشاور را به شما ارتباط میدهد. هزینهی تماس برقرار شده را بورسکست پرداخت میکند و کاربر تنها هزینهی مشاور را میپردازد. بنابراین هیچ هزینه ای در قبض تلفن کاربران و مشاوران منظور نمیشود.
در صورت بروز هر گونه مشکل در مشاوره بورسی خود با مشاوران در بورسکست با شمارهی 09354335117 تماس حاصل فرمایید.
مشاوران بورسکست از طریق تیم فنی بورسکست کنترل شده و مورد تایید ما هستند اما اگر به هر دلیل از مشاوران رضایت نداشتید، پس از تماس تلفنی از شما نظر سنجی خواهد شد و شما می توانید در آن قسمت نظر خود را در خصوص مشاور اعلام کنید. همچنین اگر اعتراض فوری در خصوص مشاور داشتید میتوانید با تلفن پشتیبانی به شماره 09051502626 تماس حاصل فرمایید.
فعلا فقط مشاوران حاضر در بورسکست امکان ایجاد تالار در این پلتفرم را دارند. شما میتوانید با ارسال مدارک در قسمت پروفایل کاربری و با زدن کلید مشاور شو ابتدا جز مشاوران بورسکست شده و سپس اقدام به ایجاد تالار نمایید.
به دو دلیل شما قادر به رفتن به تالارها نیستید. دلیل اول: تالار مورد نظر به صورت VIPبوده و میباید برای ورود به آن مبلغی پرداخت شود. دلیل دوم هم میتواند به روز نبودن مرورگرهای موبایل و یا کامپیوتر شما باشد. پس از به روز رسانی مرورگرهای خود دوباره امتحان کنید.
پس از شارژ حساب و انتخاب مشاور بر روی گزینه ی تماس تلفنی زده و به اتاق خصوصی در بستر اسکای روم هدایت می شود و پس از، ورود مشاور ارتباط برقرار خواهد شد.
در این نوع مشاوره قابلیت به اشتراک گذاری صفحه ی مانیتور، فایل و ... برای کارشناس و کاربر وجود دارد، همچنین کارشناس از این طریق میتواند آموزش ها و نکات مبهم را به کاربر ارائه دهد.
خیر - هزینه ی تماس تلفنی و تصویری یکسان است با این تفاوت که در تماس تلفنی مبلغ بر حسب ثانیه های مشاوره از شما کسر می گردد ولی در تماس تصویری مبلغ به صورت یک جا از حساب شماکم می شود
حداقل با شارژ 15000 تومان پنل خود می توانید مشاوره ی تلفنی خود را آغاز نمایید
سؤالات مشاوران
برای این کار ابتدا به حساب کاربری خود رفته و سپس بر روی گزینهی مشاور شو کلیک کنید. در این بخش تمامی اطلاعات درخواستی را با دقت تکمیل کرده و پس از بارگذاری مدارک منتظر پاسخ بورسکست شوید. بورسکست در فاصلهی 2 تا 5 روز کاری پاسخ درخواست شما را به صورت پیامک ارسال خواهد کرد.
خیر، بورسکست با حفظ حریم شخصی به عنوان واسط بین کاربر و مشاور دهنده تماسها را برقرار می کند. شماره شما نزد بورسکست محفوظ است.
بله . تغییر وضعیت شما از حالت آنلاین به آفلاین به سادگی امکان پذیر است.
خیر، عضویت به عنوان مشاور در بورسکست رایگان است.
بله، در هر زمان که بخواهید میتوانید با اعلام به بورسکست پروفایل خود را حذف کنید.
در طول ثبت نام از شما شماره حسابی اخذ شده که هزینههای مشاوره به صورت هفتگی و منظم به این حساب واریز میشود. همچنین مشاوران میتوانند صورت حساب خود را در قسمت پنل کاربری و با زدن کلید گردش حساب مشاهده نمایند.
احتمالا پروفایل شما بازدید کمی دارد. برای این که تعداد تماسهاس بیشتری دریافت کنید پیشنهاد میشود پروفایل کاربری و همچنین رزومه و ویدویی معرفی خود را به صورت کامل بارگذاری کرده و در فواصل زمانی کوتاه به روز رسانی نمایید.
در اینجا چند راهکار ساده را بیان میکنیم. اول: برای اعتماد سازی و ایجادر برند شخصی پیشنهاد میشود در زمان بازار و یا خارج از آن با ایجاد تالار و تالار گفتگوی رایگان معاملات خود را به صورت زنده بیان کرده و یا پاسخگوی سوالات کاربران خود باشید. دوم: چنانچه دارای صفحه مخصوصی درشبکههای اجتماعی تلگرام، اینیستاگرام، تویتر، فیس بوک، گوگل پلاس و ... هستید، پروفایل خود را در آنها معرفی و دوستان و آشنایان را به پروفایل خود دعوت نمایید تا اولین مشتریان شما اطرافیان شما باشند. سوم: به تماس مشتریان بادقت پاسخ دهید، امتیاز و نظر مثبت مشتریان دربارهی شما میتواند عامل موثر برای افزایش تماسهای بعدی شما باشد.
فعلا هر مشاور میتواند تنها یک تالار در سایت ایجاد نماید. همچنین مشاور میتواند در پنل خود و در قسمت ویرایش تالار نسبت به ویرایش اطلاعات تالار خود اقدام نماید.